Avertisment.

Este interzisă reproducerea, copierea, editarea şi publicarea textelor semnate de autor, fără acordul scris al acestuia.
Constituie obiect al dreptului de autor operele originale de creatie intelectuala in domeniul literar, artistic sau stiintific, oricare ar fi modalitatea de creatie, modul sau forma de exprimare, independent de valoarea si destinatia lor. Prin urmare, toate textele expuse pe acest site sunt protejate, potrivit Legii nr. 8/1996 privind dreptul de autor și drepturile conexe. Preluarea integrala sau partiala si publicarea lor fără acordul autorului este interzisa. Punerea la dispozitia publicului, inclusiv prin internet sau prin alte retele de calculatoare, fara consimțământul titularilor de drepturi, a operelor sau a produselor purtatoare de drepturi conexe ori de drepturi sui-generis ale fabricantilor de baze de date ori a copiilor acestora, indiferent de suport, intra sub incidenta art. 139, indice 8, constituie infracțiune, și se pedepsește conform legii.

marți, 27 decembrie 2011





Icar

Azi iar îmi cânt
singurătatea,
pe strune obosite
de vioară
și versurile-mi
scriu
cu lacrima
amară...

Nefericirea
mă însoțește
la fiecare
pas,
nu pot în urmă
tristețea
să o las
și hăuri 
fără margini
mă împresoară
la ori și ce
apus...!!

-Pe unde
să te mai caut?
-Ori unde
mai pot
să mă ascund?!
Să nu mai știu
de tine,
în afară de
mormânt?!

-Am obosit!
Nu mai sunt eu,
sunt doar
un stârv
fără de viață,
din basme cu
eroi,
sunt o termită
rătăcită
într-un alt
mușuroi!


-Tu,
cine ești?
-Meriți atâta
osteneală?
Și
pentru ce,
m-ai scos
din mine 
afară?
-M-ai învățat
să mor,
lume haină,
când aripi
mi-au crescut,
și trebuia să
zbor.
-Sunt liber!!
am strigat
în van...
pe când cădeam
am înțeles,
eram,
un alt Icar!





2 comentarii: